Чат-боти для бізнесу

Кожен день в комунікаціях між вами та вашими клієнтами або партнерами вони допомагають вам бути ближче до них, а також вирішувати рутинні завдання, звільняючи час ваших співробітників та підвищуючи лояльність до вашого бізнесу
Чат боты BAS

Чат-боты для бизнеса: Телеграм, Вайбер и другие

SKU: 700.954.29
100
299
Канали контакт-центру:

Боти і месенджери:
Telegram, Viber, WhatsApp*

Номерні канали*:
Telegram, Viber, WhatsApp

Месенджери Маркетплейсів*:
Prom, Rozetka, OLX

Соціальні мережі*:
Facebook/Meta, Instagram

Cервіси прийому платежів*:
LiqPay*, Приват24

Штучний інтелект*:
ChatGPT
___
* - очікуються у наступних релізах (стежте за нашим каналом)

Також є Конструктор сценаріїв + Віджет для сайту (деталі у менеджерів)
!
Для роботи чат-ботів через WebHook потрібний SSL-сертифікат для захищеної публікації та з'єднання через Web-сервіс. Деякі чати можуть працювати на самопідписних сертифікатах, наприклад Telegram (Viber не підтримує самопідписні сертифікати і може працювати тільки через WebHook). Для роботи Телеграм через ВебХук необхідне прокидання портів 443 або 8443.

Для коректної роботи модуля, мінімальна версія сумісності платформи BAF/1С вашої конфігурації, повинна бути не нижчою за 8.3.6 - бажано 8.3.10 і вище.

Версія платформи має бути не нижче за рекомендовану до вашої версії конфігурації, але не меншою ніж 8.3.12.Х

Функції чат-ботів

Використання чат-ботів стає дуже популярним інструментом ведення бізнесу
Для тих, хто вперше стикається з цим поняттям, пояснимо, що чат-бот – це віртуальний партнер, який імітує поведінку людини у спілкуванні з клієнтом чи користувачем. Чат-бот здатний відповідати на певні питання з бази даних та реагувати на певні команди. Великий попит на чат-ботів пов'язаний із зростанням популярності таких засобів комунікації, як месенджери (Telegram, Viber, WhatsApp, Facebook Messenger), у яких основним є текстовий, а не голосовий зв'язок. За великим рахунком чат-бот використовується в здавалося б банальних ситуаціях, які, як правило, забирають багато часу у живої людини. При цьому завдання, які вирішує бот, не можна назвати простими.

Ось кілька прикладів ситуацій, з якими легко може впоратися чат:
  • відповідати на типові питання;
  • вирішувати проблеми клієнтів або користувачів, які не виходять за межі прописаного скрипту діалогу;
  • допомагати у виборі та замовленні товару, надавати супутні послуги;
  • приймати оплату від клієнтів та/або відправляти фіскальні чеки.

Чат-боти в бізнесі

Основне завдання чат ботів - підвищення продажів
Наявність чат-ботів дозволяє у найкоротші терміни сформувати клієнтську мережу та цільову аудиторію, при цьому надання інформації відбувається автоматично.

Чат-боти беруть на себе до 40% трафіку клієнтських запитів, що йдуть до онлайн- консультантам або менеджерам з продажу, оскільки більшість проблем та питань, які ставлять клієнти, вміщуються у прописану для чат-ботів базу даних відповідей.

Чат-бот мобільніший за людину і здатний реагувати на звернення кількох користувачів, а якщо виникає нестандартна ситуація, він автоматично направляє клієнта за консультацією до реальної людини.

Що вміють чат-боти?

Бажаєте підвищити рівень корпоративного сервісу та збільшити лояльність клієнтів до своєї компанії? - Тоді обов'язково впроваджуйте чат-ботів у роботу вашої організації.
  • приймати замовлення або оплату;
  • відповідати клієнтські звернення;
  • надавати інформацію про компанію, товар чи послугу;
  • у разі нестандартної ситуації перекладати діалог на реальну людину;
  • автоматично публікувати пости із соцмереж та у месенджерах;
  • збирати клієнтські відгуки безпосередньо у месенджерах;
  • організувати опитування.
Крім цього, вони інтегруються з вашою обліковою системою або сайтом чи іншою системою і можуть бути деякою формою контролю над клієнтською базою.

Чат-боти зручні при роботі з такими програмами, як BAS (БАС) та 1С:Підприємство, оскільки дають можливість постійно володіти інформацією, не заглядаючи у месенджер та підвищують швидкість реагування, а також рішення та оперативність вирішення питань.

Також вони скорочують витрати на СМС та рекламно-інформаційні оповіщення. Як сучасне технологічне рішення – чат-боти – незамінний помічник для будь-якої категорії бізнесу!
Приклад використання BAS/1С:Підприємство як інструменту створення та управління ботами для Телеграм*.

Ключовим поняттям є сценарій діалогу, який складається із сукупності станів діалогу бота та клієнта, який входить у діалог з ботом. Також можливий сценарій спілкування співробітника з клієнтом у вікні діалогу - месенджера безпосередньо в вашій BAS/1C.
---
* - Даний приклад не є прикладом роботи модуля eComm Боти+ - це лише приклад, що демонструє нашу експертизу в питанні розробки подібних рішень.
Telegram bot: співрозмовник з BAS та 1С:Підприємство
На прикладі використання у Фітнес-клубі, але может бути абсолютно інший сценарій
Подписаться
© 2011-2024 INGENUM. Все права защищены.
Разработчик веб-сайта: INGENUM